"MAAF YA.........UNTUK DIKALANGAN BUKAN ISLAM SAHAJA"......

Antara Nama Allah dgn Izinkan Melayu Murtad

FRIDAY, DECEMBER 28, 2012- 

Sumber>

Antara Nama Allah dgn Izinkan Melayu Murtad

Seperti biasa media milik UMNO memainkan kenyataan Lim Guan Eng yang meminta kaum Kristian diizinkan menggunakan kalimah Allah.

Tulang Besi sendiri pernah bekerja di Mesir dan dalam ofis Tulang Besi dulu ramai kaum Kristian Qibti. Dalam email yang ditulis oleh boss Tulang Besi yang juga seorang Kristian bernama George Noshy seringkali beliau menggunakan perkataan Inshaalah dan Alhamdulillah.

Dan Tulang Besi lihat pekerja2 yang Islam di ofis Tulang Besi tu sikit pun tak heran. Malahan, Universiti Al Azhar pun sikit tak heran. Lebih dari itu ada professor2 Al Azhar yang faqih dalam ilmu islam berkahwin dengan perempuan Kristian Qibti ini tanpa perempuan itu menukar agama kepada Islam.

Ertinya isu kalimah Allah untuk orang Kristian ini isu yang dimainkan oleh UMNO untuk mendapat publisiti murahan. UMNO perlu menampilkan imej mereka membela Islam walaupun dua tiga tahun lepas mereka menaja judi bola.

Sepatutnya para mufti lebih kuat menentang kenyataan mantan Presiden UMNO, yakni Pak Lah, yang mengizinkan kaum Melayu murtad seperti di bawah:


Walaupun Kristian di Mesir bebas menggunakan kalimah Allah, namun tidak sekali-kali kaum Kristian Mesir ini berani menyeru umat Islam Mesir untuk murtad.

Namun, mantan Presiden UMNO kata takpa kalau orang Melayu jadi murtad.

TULANG BESI